anti cinta+anti lelaki

Saturday, March 05, 2011 Zul Han Na ^_~ 2 Comments

k aku nak tanye..korang anti laki ark?tpi aku anti giler2 kat laki..
nape pelik ker...
wait!jgn trsalah sangke....
ini xbrmakne lngsg aku lesbian n mnat kt pmpn...
x same skali..
aku anti laki yg syok giler kat aku..
pastu dah syok tu diam2 jer la...
nie seboleh2nyer jual citer xlaku kt owg len yg aku nie makwe die...what the nonsense...
tuh yg menyampah tuh....menyampah tahap maksimum taw x...
paling tak tahan tuh bgi ayt bunge2 palsu kt aku....lgi mengarut...
lgi xleh bla all the teachers prcye citer mamat tuh....
uik angin aku....
geram tul
sah2 ler aku nie bkn mke yg caye kat cinta..
dah tuh xyah ar nak nyemak agi...menyampah lar...
ade paham?
so dah fahm tuh pe lagi...
pergi simpan balik bunge ros tuh....
huh


tpi an ade kate ssorang yg melekat kt aku sampai skang
die kat ar....aku nie xleh bnci laki yg syok kat aku..
sbb die ade hak n ade prsaan...so itu trpulang lah die nak ske ke ape...
law die ske aku itu hak die...aku kene wat xtau jerk
pergh makn dalam ayat die....
so aku pegang kate2 tuh smpai skang..
what?aku still antii cinta tpi bukan laki...

You Might Also Like

2 komen:

Novelgurl said...

Salam..huhu ssh gak tu.

Mira iiya said...

sy pon anti lelaki kot.
llaki xleh p'caya!!
sy cuma p'caya cnta lpas kawin..