Happy..senyum lebar2!

Thursday, March 03, 2011 Zul Han Na ^_~ 0 Comments


sincere HEART DIARY:
tak sabar nak tunggu ari senin..nak dapat pendrive aku dari rubi then aku nak masukkan pic2 yg aku tgkap kat kelaz tadi and nak transfer kt dlm heart diary..juz wait k heart diary...huh..ari selasa pulak..aku akan pergi syarahan tapi teks nyer pun tak siap agi..cm ner tuh...dah plak tuh ade bahagian spontan..aku xprepare langsung..ala memang lah aku xnak g sane...yelah tension tahu tak...tak nak masuk sbnarnyer!!!!!!!!!bencinyer......tpi ape boleh buat wahai heart diary...tak de sape boleh tlg aku untuk lari dari masuk pertandingan tuh lar...sedih tul..


Sorry to say:
sorry lar...xdapat jmpe....ermm...mgkin ade hikmahnyer k....tgok lah pe yg akan jadi nnt..but sorry sesangat...seriusly....SORRY!

You Might Also Like

0 komen: