Jalan-jalan cari gaduh

Tuesday, March 01, 2011 Zul Han Na ^_~ 0 Comments

heh..cari gaduh?dengan saper?dengan kertas exam tuh!Sakit pale aku...geram tahu tak!nape sume soalan sng tetibe soalan yg laz lak susah giler!Why!tak pasal2 kertas exam jdi mangsa yg tak bertauliah...jgan tye pe yg aku buat kat kertas soalan bi tuh.....tpi jgn risau gak lah coz kertas tuh tak jadi penghuni  tong sampah pun....yg pastinyer kertas tuh dah tak sesuci sebelum tuh..(komot)hehe......




dah tension kertas bi dah susah..so aku pun ternanti2 kertas math mode...ya allah bersyukur lah kertas math mode tuh tak jadi penghuni tong sampah n yg paling bgusnyer kertas soalan math mode tuh masih bersih dan suci...huhu..erti kate lainnyer senang jerkk...hehe....kpale otak ku masih serabut sbb sok ade fzik....bgus sngt2....mmg terburai lah pale otak aku nk jawab fizik...tension!tension!its okay..we will wait and see

You Might Also Like

0 komen: