Juling ke aku nie??

Friday, March 25, 2011 Zul Han Na ^_~ 3 Comments



ari nie aku terpakse g sekolah walaupon ari nie ari sabtu..ape boleh buat ade gotong royang perdana kan?aku kene buli dgn senior aku hari nie...sedih tapi aku ni bukan jenis terpacak je bile orang usik aku..ye lah mane boleh duduk diam..kene balas balik..hehe

tak pasal pasal name aku bertukar jadi JULING???aku juling ke??pastuh keje2 yang dieowang  kene buat terpakse lah aku wat an..org kate junior tak leh lawan senior..ade aku kesah?hihi...tak eran2....abg2 senior tuh memang suke cari pasal...

nasib baek jugak dieowang tak ungkit pasal aku jatuh longkang semalam...kalau tak mane aku nak letak muke aku yang cun nie..hehe...

itu je lah yang aku nak tulis....korang...kalau korang kene buli dgn senior korang jgn duduk diam..korang balas balik taw..ala bukan nak kurang ajar saje2 je nak gurau2 untuk merapatkan lagi hubungan silaturrahim kan kan kan?????

You Might Also Like

3 komen:

haha , btul2 . tak boleh dok diam !

Dda Ly said...

err...juling?? ade orang kate akak juling jgak..betui ke ye? huhu

meh ke rumah..
~danial n science~
keep in touch ye..♥♥♥

biase la mulut org..
wat dont know jerk..
lme2 pnat la mulut diowang tu..

same la..
lau sy pun mst balas balik nyer..haha