Menyampah+benci+geram=rase nak tumbok jer!

Thursday, March 03, 2011 Zul Han Na ^_~ 0 Comments

oh my heart diary..nak tahu tak...tak nak tahu?kene tahu gak...dalam kelaz aku nie..ade sorang mamat..die nie mmg satu kelaz xsuke kat die...nak tahu nape?die nie miang tau tak!benci aku...kadang2 tu aku meluat...bukan kadang2 tapi selalu....die nak ape2 je pergi kat kteorang nie..sdangkan kawan die agknyer tunggul batu ke ape kan....mane taknyer...pastu yg aku anti sangat2 kat die...JERAWAT!...aq tak dapat bayangkan..bile die nak borrow2 somethg mst kteorang nie xbgnyer lah...yelah..tangan die tuh tak bersih!dah kutil jerawat nak pegang brg org lain..ish...eii pastu die ckp bende2 yg mengarut pasal perempuan..(phm2 je lah)...

ag satu mamat nie suke berlagak poyo dpn kami yg prmpuan2 nie...nk tunjuk macho ar kononnyer..tpi hakikatnyer ya allah tuhan je lah yg tahu bile die cbe brkomunikasi ngn kami nie....pastu paling geram..bile die berjalan dalam cabin kan...jalan mengenjut...bergegar cabin tuh...die ingat tuh umah die ker?weh sedar ar diri tuh weh......aku memang geram ngn ko tahu tak!tak reti malu....ko ingat aq xnmpak ke ape yg ko pandang ha?dasar jantan gatal....eiii..bengang aq....xtahu mcm mne ko tercmpak dalm kelaz ni......tak tahan aku owwwwwwwwwwww.........ishhh...

You Might Also Like

0 komen: