No April Fool!

Thursday, March 31, 2011 Zul Han Na ^_~ 2 Comments

 


Remaja islam sekarang suke sangat sambut April Fool...best sangat ke raikan april fool ni??bila tanya mesti kate saja suke2 nak usik2 kawan dengan april fool...tapi sebalik sume ni ade yg tersirat disebalik satu hari nie...korang xtau kan???dah tuh kalau tak tahu takkan buat dungu je sambut hari yang kite sendiri tak pasti....

Esok adalah 1 April...aku ready jer...law sape nak kenekan aku dengan perkataan april fool esok memang dapat pelempang percuma khas dari aku.....aku tak kire sebab dari dulu aku mmg tak suke hari april fool ni walaupun waktu tuh aku xtau ape tu april fool....

but now aku dah tau knape die owang smbut april fool...

sbnarnye april fool nie di smbut oleh org kafir kerana kejayaan dieowang memebunuh umat islam di sepanyol...oleh kerana kegembiraan tu dieowang sambutlah april fool..

kalau korang smbut mksdnye korang pon sme2 smbut hari kematian umat islam lah kan...pikir-pikir arhhh....ada otak Allah bagi ada pikiran yang waras..pikir ar sendiri









You Might Also Like

2 komen:

bukan shapa2 said...

sama la..tak suka ngn april fool..kalau ada kwn wat pelik2 da tau la mmg nk kenekan org la tu..

mase dulu2 kat sekolah suke kena kan org kalau april fool..
bila umur makin menigkat nie..
daa tak wat daa..haha..
makin tua nmpak nyer..