SWEET SGT KER?????!

Thursday, March 17, 2011 Zul Han Na ^_~ 1 Comments



aku tak kire!tak kisah lar korang nak terbakar ke , nk hangus ke , nak berasap ke , nak rentung ke atau pape je la...tapi aku tetap akan nyatakan ketidak puasan ati aku......huh...sekang aku nk tanye...sape remaje?korang lah kan....yg bukan remaje tuh xyah nak angkat tangan.....okeyh turun tgan....

skang aku nak tanye agi..pe nak jadi ngan korang sume nie??manusia??manusia yg mcm mne tuh??tell me??korang sedar tak nier??aduiiii aiii......nape ek??aku tak paham...skang bgi aku paham.....


  • pasangan yg pegang2 tgan tuh..sweet sgt ker??
  • psngan yg buat mcm dah berkahwen tpi hakikatnyer dieowang tu bkn muhrim...sweet ker??
  • psngan yg bercumbu cumbuan kt khalayak ramai..dgn xde rse malunyer...itu pon sweet ker??
  • pasangan yg berpeluk peluk kan n buat mcm kt dunie die sndri tnpe isawkan owg keliling yg jijik dgn tingkah laku dieowang..itu sweet ker?????



ish xpaham aku...pade pndgn korang la kan..pasangan cm tuh sweet sgt kerh??buat maksiat cm tuh sweet kerh??bgus ar tuh...dah xingat tuhan...dah lupe agme...iman tah tercampak ke gaung mne.....weh malu owww...aku yg tengok nie rse malu....yg aku peliknyer...mcm mane sesetengah owg nie leyh kate SWEET NYER PASANGAN TUH....entah knape aku rse owg yg ckp cam tuh mmg sje je nk kasi aku naek panas......bnde haram tuh sweet kan....bende halal tuh kolot?cm tuh?

cbe ar korang tuh sdar siket....dah akhir zaman nie weyh....bertaubat larh.....aku dah xtau nak kate ape....law korang panas dgn n3 aku nier,aku xder kipas nk tlg kipas kan korang...korang kipas lar diri sndri......assalam...


jadilah wanita yg solehah yer sume.....huhuhu

You Might Also Like

1 komen:

ila said...

bukan sweet tp x tau malu kod.
hahha