Konsert kat taman sendiri !! MEMEKAK LAAA!

Saturday, April 30, 2011 Zul Han Na ^_~ 0 Comments

ari nie sesak depan umah aku....!penuh dengan kereta....kalau boleh agaknyer dalam garaj uma aku pun nak letak kereta..! aish...aku dalam umah tak amanar nk buat keje.,....memekak betol!

dah la aku sesorang je kat umah....yg len sume da g konsert tuh...tah nape aku tak minat walaupun malam nie ade jamal abdilah, adira, 6sixth sense, zamani, dan ramai lagi yg aku tak ingat..

entah nape la dieowang bawak bale kat sini...nk wat konsert kat taman aku jugak nk pilih.....aish semakin femes ar taman aku pas nie....ade aku kesah?

duk uma agi bagus ar...aku nie bukan muke ngayaw..mmg duk uma 24 jam kan...ermm mmg 2 la favourite aku..DUDUK UMAH WALAUPUN ADE BALE KT TAMAN SENDIRI....

aku bukannye ape...yela kan....kalau da ade konsert aku takut budak2 remaje nie buat maksiat jer...tu la yang paling aku tak suke...nak kate aku heran sgt kat artis malaysia nie tak jugak..aku lebih suke hongki...hehe....the end...

You Might Also Like

0 komen: