Ego !! xnk ngaku...!

Monday, May 09, 2011 Zul Han Na ^_~ 6 Comments

ok rubi,..kalau ko kate ko xjeles...bagi aku sebab nape ko bad mood jer lepas ko nmpak aku jmpe die ha?

hehe...mmg setiap kali aku jmpe die ko lak bad mood..nak kate die usik ko..langsung tak....nak kate die cakap pasal ape2 kat ko..pon tak..pelik..,itu yang buat aku pelik....

tadi aku xbagi ko ikut aku sebab aku nak jmpe die kan....aku takut nanti ko tgok aku borak ngn die ko terus bad mood..xsangke lak ko ikut aku kan...haaa! tgok pastuh trus ko bad mood...........so reasons?...

kepade readers..kawan aku yg sowang nie mmg keras pale sikit...ok aku mmg xtahu die jeles ke ape...tapi mmg ketare ar muke die berubah bile aku jumpe seseorang tuh....bile aku kate die jeles..mmg susah betol die nak ngaku........alright......suke ati ko la....

tapi satu jer aku nasihatkan...bile aku jumpe ngn die TOLONG JANGAN BAD MOOD LAK....hehe

You Might Also Like

6 komen:

Shaqirah said...

uish..papepun,jgn smpai sbb laki,sesama sahabat berebut dan bergaduh.

Miss Noniey said...

ble plak aku bek mood???
ko je prasan aku mcm tu...
aku tk herann...

Miss Noniey said...

aku tk jless k..
skit pon tk..
ko pkai tduh je..
buad ape aku nk jles ngn korg..
tade motif lngsng!!!!

Shaqirah~ kiteowg x gado...x berebut laki pon...tapi kwn sye yg sorang nie ske kt seseorg nie tpi xmahu ngaku lak.....tpi bile sye jmoe ngn laki tuh die lak tarik muke bad mood die.....haha.........

miss noniey~ ko jeles..da la bile aku mnx no die ko xnk bgi...hahah...welk..mood da brubah....ko tggu ar bile die balik nnt..nahas......

Miss Noniey said...

Da laa tu zulfah . stkat mamat tu . grr ~ aduiiyaii ! aku bole cri lg bek r :p