Jangan Salahkan Kami bile Kamu( artis malaysia) dah xdisukai ramai...

Sunday, May 01, 2011 Zul Han Na ^_~ 1 Comments

tajuk aku xberapa hot...juz nak kate...
bile artis malaysia skrg da xdpt byk sambutan nape?
kenape rakyat malaysia lagi tertarik kat Artis Korea?
kenapa Artis Malaysia da putus arapan nk tarik ati pemnat smpai sggup buat klon artis Korea??!

pade aku ar kan....
Artis kite nie name jer islam tapi minum arak bagai macam org barat...
nme jer islam tpi peluk sana peluk sini
nme jer islam tpi pakaian kalau boleh xnk pakai bju lansung..punye lah singkat die pakai....

Dah xder beza jer dengan org kafir....
bile dieowang kate ade artis nk dtg taman...
aku mcam xder perasaan jer dengar dieowang ceter...
malas argh...
meluat ar......
bgi aku artis2 nie xreti jage sikap dieowang..
kite melayu...jaga perangai kan

korang tertanyer2 x kenape dato' siti boelh bertahan smpai skrg...
kite suke Siti sbb ape?
suare die...AKHLAK die.....

Artis sekarang asyik nak fight sane sini....
minum arak sane sini
kejap2 pergi disko....
weh bosan ar dengan artis kite

artis korean pon minum arak, pergi disko.....
tapi akhlak dieowang...
boleh bandingkan x?

xyah la nk tiru pakaian org korea sbb kite MMG XBOLE PAKAI MCM 2!..
YG GATAL2 ARTIS KITE NK PAKAI MACAM KOREA..
CKP TERUS TERANG JER.....
TAK DER OTAK KER....?
XLEH FIKIR KER ?
PEMINAT SNDIRI BOLEH NILAI AR..!
SILAP2 KALAU DTG WAT SHOW...
CONFIRM KENE BALING TELUR !

aku cakap berdasarkan ketidak puasan dengan artis sekarang...
mane pergi agame...?
mane pergi adat dan budaya kite?
betape murahnyer artis sekarang.....


You Might Also Like

1 komen:

Diyana said...

setujuuuuuuuuu!!!

dorang tu yg sebenarnya buat kita bencikan dorang.