Memang Hakikat !! Ada PEMINAT K-Pop Tiru Cara Korea !!!

Tuesday, May 03, 2011 Zul Han Na ^_~ 1 Comments

Ehem-ehem...testing one two three.....start !!!

kalau ade yang xsetuju dengan n3 aku kali nie sila bagi tahu yer sebab aku memang nak ceritakan kebenaran yang xder bukti....haha sorry sbb xdapat nak tunjukkan pic ape2.....

aku nak membebel pasal remaja sekarang yang ada dah pandai nak pakai macam korea..Ini memang hakikat...aku sendiri pernah tengok remaja kita keluar..wait ! wait ! bukan remaja kita tapi remaja korang jer..aku xnk terlibat....:D

aku mmg pernah tgok ade remaja yang pkai skirt yg short2..tapi islam...eii malu ooww...aku lak yang malu dieowang tak malu...aku rase aku nak jer capai surat khabar dalam kereta n pergi tutupkan ape yg terdedah kat badan dieowang tu..senang cete aku bungkus jer badan dieowang dlm plastik itam..terlampau sangat..memang nampak yg dieowang meniru pemakaian korea..

minat tak salah sebenarnyer tapi agak2 ar...kite ade pegangan agama kan?...
well remaja memang cepat terpengaruh..kalau boleh luar dalam nak tiru korea...eeii...pada mulanya aku gak rase yg xder owang yang akan terpengaruh dgn budaya dan pemakaian korea...tapi ade jugak yang terlalu obses kan? pelik ar...

BERCAKAP PASAL PAKAIAN...
setahu aku ar..kalau nak larang remaja dari meminati korea sbb pakaian........mmg salah la kan...yela sebelum DEMAM KOREA menular kat Malaysia...aku tgok artis Malaysia lagi dasyat pakaian dieowang ek? terdedah sane terdedah sini....kenapa waktu tuh xder sape yg pertikaikan pasal isu tak tutup aurat nie.? aku meluat ar tengok artis kite yg xsedar diri agi nie....ko xpayah ar nak berpegang name islam lagi...benci aku tengok....

sebelum nak kate remaja mengikut stail korea n xsopan...aku rase lbih bek kuar kan artikel kat SURAT KHABAR pasal PAKAIAN ARTIS MALAYSIA TAK SOPAN!! GEDIK !!! MELUAT !!.

paling tak boleh bla ar kan...sape tuh perempuan momok tuh...nia lah yg xder hidup sndiri tuh..ala yg selekeh tu la...ni ha yg tiru LADY GAGA tu lah...ha ! ALYA perempuan tuh la yg aku mksudkan...die kene pergi kat cermin yg besar2 tuh...suluh muke die selama 24 jam...die spatutnyer fikir yg die islam sblum tiru LADY GAGA YG DA SEMEMANG2NYER PENGIKUT DAJAL TUH !!!

maaf terkasar bahasa......salam

You Might Also Like