ok jangan gelak paham....?

Thursday, May 12, 2011 Zul Han Na ^_~ 2 Comments



xmahu cter yang aku jatuh tadi...pergh malunyer jangan kate lar..tapi kelakar pon jangan kate larr....haha...tersadung kaki aku kat kerusi............terus bersimpuh aku jatuh.........haha..............sume yg ade kat kantin tuh gelak..........aku pon gelak laa kan..........huhu..malunyer...........rase cam nak masukkan muke kat dalam besen pinggan kotor tuh jer,.................

aku pon xtahu ar da bape kali aku jatuh.........tapi yang pastinyer tadi aku jatuh bukan men sopan agi...bersimpuh taw x.........huhu

You Might Also Like

2 komen:

cik anum said...

hahaha, sy pon penah jatuh gak.
tapi kat stesen bas. ,malu tak terkata laa sbb dpn dua org boys..
pehh puas nak cover. hahaha

haha.....sebek xramai kan..sye jatuh tadi....ade lbih kurang 10 boys yg ade kat situ...pergh kene gelak lak tuh...nk cover malu terpake ar wat2 mke cde pape..hehe