Saya ngaku yg saya...........................sudah.....................BENCI KAMU!

Saturday, May 28, 2011 Zul Han Na ^_~ 1 Comments




what the fish laaa!.................at first mmg da xmahu nak membenci mahupun dibenci...tapi kamu telah memaksa saya..........................
kenape yeer?
saya xfaham?
yuck...ok aku terus terang jer nak kate nie.....
at first sye bole terime kamu sbgai seorang kawan yg suke menyakitkan hati saye 24jam....
da la kelas sebelah sebelah...aish..mengganggu ketenteraman betol..........................
.ok la kan..........................................
SEKARANG SAYA INGIN MENYATAKAN YANG SAYE BENCI SAMA KAMU........KAMU SELALU MEMBUAT SAYE SAKIT ATI DENGAN KATE2 KAMU YG PEDAS LAGI BERBISA..............xyah byk2...ko ckp satu perkataan pon da cukup wat aku marah...titik.



ok..
dan kepada kamu yang pakai baju warna kuning tuh! kamu yg pengawas pss tuh........
dengar sini yer.....
sye kalau terserempak dengan kamu saye rase nak tendang kamu cukup2..
.tapi saye kene jage tingkah laku jugak kan......................................
berani yer kamu mengatekan saye add kamu dalam fb sedangkan kamu yg add saye...
tapi sekrang sye da remove kamu...:) peace........
sye geram sama kamu.....
sye xtau la nak kate ape bile kamu hebohkan kt owang lain ceter plsu kamu tuh.............

tapi sye da puas sbb kamu da rse penangan penendang saye.....mgkin xsakit tapi sye puas...............peace lgi sekali......satu saje sye xphm...bile sye bgi jelingan maut sama kamu,..kamu boleh gelak! betape geramnyer!!!!!

huh...kamu bangge ke kalau sye add kamu kt fb? sye tahu lah sye nie jenis susah gile nk add org kt fb tpi xyah lah smpai bangge sgt2...hehe....................................PEACE buat kali ketiga..........................sye senyum skrang nie,...........................................

You Might Also Like

1 komen: