Aku nak korang HAPPY mcam aku !

Saturday, June 18, 2011 Zul Han Na ^_~ 1 Comments

KOrang tak rase ke yang korang patut happy mcam aku n the geng haa?
look at us??
kami happy even korang da buat macam2 kat kiteorang....
still smile n gelak tawa....

happy je selalu

tak da permusuhan pun...
lagi satu....
aku tak masuk campur pun hal mengumpat2 nie...
sebab kiteorang kalau berkumpul TAK MENGUMPAT...
kiteorang juz GELAK2 JER...
tapi bukan MENGUMPAT ORANG LAIN..
then kiteorang xcari bende nak di UMPATKAN...

sebab tu kiteorang happy.....
kiteroang tak BERGOSIPP 24JAM
PASAL KELEMAHAN ORANG LAIN..
N CARI KESALAHAN ORG LAIN...

sentiasa smile...

aku zulhanna.....
tak faham kenapa orang lain perlu dengki tengok kiteorang ..
korang jelez eaa...
msti korang bengang kan..
sebab korang xdapat nak happy mcm kiteorang..
 kecian laa.....

mesti korang bengang mke cm nie kan

itu la..
aku nasihatkan...
jadilah macam kiteorang...
happy always....
no umpatan..
xusik orang...
xkacau idup orang
tapi tu pun ade yg nk sibuk pasal kiteorang...
so busuk ati...

aku juz nak kate kat sape yg bace n3 aku kali nie...
kite hidup tak yah la dengki dengan kelebihan yang ade kat orang len....
sedarlah diri.....
Allah ciptakan setiap manusia ada kelebihan masing2...
sedarlah sikit.......
Kita hidup sesame islam bukan untuk iri hati sesama sendiri......
Kita hidup bersaudara..
sepatutnya saling menolong...

inilah orang melayu..
pantang org lain lebih dari die...
dah mula dengan jarum sana
jarum sini...
sebek msih sekolah..
law x..
da pergi bomoh sana
pergi bomoh sini...
kalau mcam nie
sampai bila pun bangsa xkan maju...
salam permisi........

bye2...

You Might Also Like

1 komen:

bagos dik.. hepi sokmo..=)