Hu Ha Hu Ha salah ke?

Tuesday, June 14, 2011 Zul Han Na ^_~ 2 Comments

Oleh sebab da 2minggu bercuti...jadi bila naik je....semua mcam setahun tak berjumpa...mcam2 nk cerita...itu lah ini lah.........memang riuh tapak perhimpunan........haha....normallah tu kan....

Tambah2 kalau kat membe2 aku....haruk piruk....kalau da berkumpul lima orang..jangan cakap lah..memang pecah satu kelas dengan hilai tawa kiteorang....hehe......pagi2 lagi masing2 da pecah perut...mana tidaknya...2minggu cuti da lame xkutok2....bile da kutok ketawa xhenti laa.....

Kiteorang bukannya tak tahu tapi kiteorang tahu...ade yang xsuke kiteroang...Katenye kiteorang gedik...Katenyer kiteorang xpikir orang lain......haha...aku juz ketawa jer dengan rumor macam tu....

sebenarnyer kiteorang stress duduk dalam kelas tu..jadi kiteroang xnk tambah kan stress...lagipun kiteorang xmasuk campur pun hal orang lain dalam kelas tu..kiteorang buat hal kiteorang.....kiteorang duduk2 gelak2 tuh TAK MENGUMPAT org len pun...kiteorang cume usik mengusik sesama sendiri...tu jer...hmm...

jadi pada yang xsuke tuh....suke hati laa...sebab kiteorang xusik orang....n mungkin mengganggu korang dengan suare kiteorang....haha......tapi aku xnak stress2 da....aku nak happy jer...blaja dengan happy sebab aku tahu tahun depan kiteorang xmungkin akan happy macam tu lagi.....ye la tahun depan tahun penting...... :)

You Might Also Like

2 komen:

macam akak time skola dulu.tak dulik apa kata orang yang pnting kita heppy kan...rindu nyer zaman skola.~~

btul3.....sebab nnti bile da abis sekolah da xdpt nk hu ha hu ha ag ngn membe2..nnt msti rindu kt membe2...hehe