S.A.R.A.N.G.H.A.E~~~

Wednesday, June 01, 2011 Zul Han Na ^_~ 0 Comments




aku akui lah kan...aku bosan duduk rumah nie....rindu pula kat korang..iyelah..kite kan selau buat huru hara kat kelas tetibe jer cuti so xdapat nak buat huru hara dengan korang....so sad kan..?
lagi satu...aku layan semua kawan2 aku sama..
jadi...
korang tak yah lah salah anggap aku pilih kasih lak..
dan tak yah lah tersaalah sangka aku syok kat sape2..
sbb aku layan same jerk..

memang aku maik berat..
aku jenis yg risaw kalau ape2 jadi kat kwn2 aku...
tak kire lah jauh ke dekat ker..
same jerk aku risaw.paham.......gud niet

You Might Also Like

0 komen: