Happy ke sambut Ramadhan?

Sunday, July 31, 2011 Zul Han Na ^_~ 0 Comments

Seronok kan sambut bulan ramadhan yang akan muncul pade esok hari..
aku rase tak sabar-sabar..korang macam mane?

Bukan nak mengate tapi cume tertanye-tanye..
Betul ke semua umat islam bergembira menanti bulan Ramadhan?



Ada yang risau jugak ye..
risau tak dapat pergi dating?
tak dapat pegang tgn awekssss?
risau xdapat merokok?
atau risau xpt msuk club?

Hehe..aku tak cakap sesiapa...
sape makan cili tadi..die rase pedas la kan..
sape xmakan ape2 rileks saje...

Ape-ape pun aku ucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak..
Pade semua umat islam...




Walaupon kali ni puasa kat rumah je..tapi tak pe lah...Saye menyambutnye dengan gembira..*even i lost some thing this year n make my next day waiting u in my dreams n say selamat berpuase..

You Might Also Like

0 komen: