Comel Aksi Akak tu !

Thursday, August 18, 2011 Zul Han Na ^_~ 2 Comments


WOOW ! what is this? da lah aku jarang keluar rumah. 
n kalau keluar aku memang suke perhatikan gelagat manusia yg pelik2 ni.
 yeah itu lah hobi aku. nk join?


agak tercengang aku? ape ni? girl isap rokok? what the fish! da lah kau girl .
 isap rokok lagi.
 owh mungkin die dapat bendera merah.
bulan puase pulak tu.

 ok malas nk busy body. buat dono je la. mule2 ingat nak tangkap gambar tapi bulan puase ni. 
nk tangkap gambar pon da tak larat la. hehe

datang my mom. eh xmalu betol lelaki ni. isap rokok. aku pon pandang la.
 lelaki? mane  bu ? mane? dengan exited nye aku nak tengok muke yg xtau malu tu.
 ramai pulak yg isap rokok bulan pose ni ye.
tu la. ibu tunjuk kat belakang aku.


hah! amik kau. ! mau x ternganga mulot.

rupe2 nye yg isap rokok yg ibu maksud kan tu rupenye GIRL yg aku kate tadi. 
sangat mengelirukan !

haha ! sah mate aku bertambah rabun ! mgkin aku patut tambah kanta.

jadi? xde bendera merah la kan? 

aku pikir nak je datang kat ABANG tu
BANG, ABG DA BAPE HARI PUASE? period ea BANG?


. tak sia2 lah kalau aku dapat pelempang percume. 
sekurang2 nye aku da tanye die.
 korang ade? xde kan?


kalau aku yg perempuan ni xdpr beza kan kaum sendiri. 
tah ape lagi yg si kaum adam . haha! nasib korang la. 
ok aku xnafikan yg die cun. ngee

You Might Also Like

2 komen:

Cik Ice said...

Sekarang yg hisap rokok x kira laki ke perempuan dah.. makin teruk sekarang..melayu paling ramai kot..

bahaya tau isap rokok nie...saya dah insapp...opsss.haha