Da Kuat Sangat Ke??!!!!

Thursday, August 04, 2011 Zul Han Na ^_~ 0 Comments

selamat malam...ari ni aku nak share dengan korang something..
ape pendapat korang bila jumpe orang yg mudah melenting..mudah marah..mudah mengamuk even pasal hal kecik sekalipon...

huh..tolonglah! aku tak tahan dengan perangai die...
sebenarnye ada salah faham kat situ...
aku kate lain dieowang dengar lain...
tapi pade aku ...biarla..nak salah sangka ke ape...
well kalau kau nak bermusuh sangat dengan aku...tak kisah pon...go on..asalkan kau happy kan?
macam la aku tak leh hidup tanpa die...kan kan kan?

dengan panas baran die...die tengking2 aku...aku buat muke biase je la...
hinanya die kat mata aku...
haha....
ya Allah buruknya perangai die...ikutkan aku nak je aku report kat cikgu..
biar die rase !!!
argh sakit hati aku....ergh! aku bertambah benci kat kau!

Korang...bila korang jumpe jantan tak gune macam ni..korang jangan sesekali bagi die pijak pale korang..
sebab sekali die da pijak...die akan rase die kuat...die akan rase die hebat...aku tahu die memang jantan tak gune....Lantak die la...

kalau kau boleh cakap orang lain! time orang lain cakap kau balik tahu mengamuk sampai terajang2 kerusi...
aku serah sume ni pade YANG MAHA BERKUASE..

by the way jangan rase diri hebat sangat...jgn rase aku diam bermakne aku takkan amik tindakan la!

You Might Also Like

0 komen: