Kalau Baju Tak cukup Kain...wuuuhuuu

Sunday, August 07, 2011 Zul Han Na ^_~ 2 Comments


Kalau baju kamu tak cukup kain..
ehem2...
rasenye xperlu la kot..
nak marah bile ade mata2 memandang...

Kalau baju kamu tak cukup kain...
tak yah nak senyum2 kt orang
seriusly
MELUAT

Kalau baju kamu tak cukup kain...
jgn marahkan org ..
bile kamu kene ludah..
wahhaha..
saye tolong gelak...

kalau baju kamu tak cukup kain..
pergi jauh2...
memalukan umat islam la....
da la bulan pose ni..
tayang sana sini..
ape Allah bg badan tu untuk tayang ke?

Kalau cm tu ape kate law buat show je 
kat tengah2 pekan tu...
haa....
tu baru betul2 tayangan percuma besar-besaran..



You Might Also Like

2 komen:

haha ,,
memang betul tu ,,
cakap paham pasal hukum hakam agama , tapi buad jugak benda yang Allah marah ..
inila manusia akhir zaman ..

zubect said...

lo dah pakai skirt tu xyah la nak tayang kaki lak,cm org gler je