Kau Peminat !

Thursday, August 25, 2011 Zul Han Na ^_~ 1 Comments

aku tunggu ibu bukan main lame lagi kat depan kelas.
 waktu tu sume orang da balik. tinggal mak cik tukang kebun je.

aku duduk. kejap2 berdiri. jalan2 depan kelas.

pelik asal lambat sangat. selalunye awal .tunggu punye tunggu.

tibe2..................................

die lalu depan aku. pusing punye pusing punye pusing.die duduk dekat sebelah aku. die duduk je dekat besi tu

lame die duduk situ.

aku pon tengok je la. pelik gak ! nape die xnk pergi. nak teman aku ke?

hehehehe. tibe2 ibu sampai. aku pon pergi je la. da terlupe pasal die.

masuk je bilik. aku ternampk die. eh? yg benar ni. die ikut aku balik la !!

wah kau betol2 lalat ajaib. die minat kat aku ke? *dah mule perasan

adakah die putera raja?


so aku pon pelik. aku perhati kan je. sampai sekarang lalat tu masih dalam rumah, kat mane die menyorok aku pon xtau. 

You Might Also Like

1 komen:

ada tuan puteri yang chomel, mana taknye beliau datang...tah mana beliau sorok2 tah..malu kot ? uhuhuhuhuhuhu..