Senyum tak kena bayar

Tuesday, August 16, 2011 Zul Han Na ^_~ 3 Comments

kenape lah orag zaman sekarang ni. susah sangat nk lemparkan senyuman.

macam ade emas kat dalam mulut. macam lah kalau die senyum aku minta bayaran. rasenye tak pulak.



susah sangat ke bro nk bagi senyuman hang tu?

tak semanis kurma langsung. masam je. sakit jiwa pulak aku yg tengok ni

aku ada banyak kemungkinan kenapa tak nak senyum---

- gigi hitam
-gigi bengot
-bibir kejang
- rasa kiut bila senyum
-senyuman terlalu mahal nk bg kat orang

adakah kemungkinan di atas? terpulang. yang memandang tetap sakit jiwa tengok orang sombong !

You Might Also Like

3 komen:

belogkiter said...

diorang ni tak tau kot senyuman i sedekah

ingat x lagu 'senyum' ? hehehe

senyum, tak perlu kata apa-apa :P

misyamissyou said...

kite suke je senyum..mmg pelik sesetengah org ni..masam aje mukenye..huhuu