Tak Perlu Peminat Berjuta ! Tak Heran !

Sunday, August 14, 2011 Zul Han Na ^_~ 2 Comments

ye ! aku tetap bahagia walaupon aku tak hidup dengan dikelilingi peminat yg terkejar2 kan 24 jam ! ye aku bahagia !

Penting sangat ke peminat yg terkejar2 kan korang?
sebenarnye lagi ramai peminat lagi menyeksakan !
bila ramai peminat , makin ramailah hati orang yg korang kena jage !



itu pendapat aku.

dalam hidup bukannye penting pon secret2 admire ni.
ape yg penting ?

yg penting nye  Allah , family , kawan aku , blog aku , dan makanan !

so aku tak perlu masukkan peminat dalam senarai untuk hidup bahagia HAPPILY EVER AFTER !

ade one girl ni. aku sedih tengok die. die tak boleh hidup tanpa peminat die. (die bukan artis pon)

die bangga bila ada orang kate.

" HEY ! I LIKE U "



mesti tersenyum sipu2 n kecoh satu pekan ! oh pleaze.

perlu ke semua tu guys? tak bernafas kah kita tanpa mereka. mungkin peminat adalah oxygen mereka. take it or leave it



You Might Also Like

2 komen:

tak de peminat pon x pe, saya boleh jadi peminat awak..hehehehhe*joke

myhatiku said...

i like makanan..wee:)