jom cri anti fan !

Tuesday, September 20, 2011 Zul Han Na ^_~ 2 Comments

ok. so sape nk daftar nme dulu jdi anti fan aku?
kalau korang org pertama register aku akan bg korang kete.
wuuhoooo.

hye gurauan semate2


sayang ek? aku bkn nk bangga ke ape.
tapi sampai dah xterkire la aku nye anti fan!
gile serius aku popular n famouzzz kan?

amacam? manyak jelus ka amoi?

seharusnye korang kene bangga
walaupon xmempunyai peminat yg ramai
tpi percayelah
anti fan akan sentiasa ikut korang.

so kire syukur lah tu kan
dari xde sape nk wat korang famouzzz kan?

so di sini aku ingin ucapkan ribuan time kasih
pada anti fan aku.
korang dah usaha yg sebaik boleh !
teruskan usha. aku sokong korang dri belakang :D

kesimpulannya. korang bile nk tubuhkan kumpulan anti fan untuk diri korang?
bosan lah kan asyik2 group fanatic. so start ar. chubail !

You Might Also Like

2 komen:

saya nak buat antifan mak jemah!!! i hate her!! :P

haha , ada jugak anti fan ehh ? adoi ! macam-macam bila dah jadi sebahagian daripada ahli blogger kan ?