Kem Kemanisan Iman ~ huh sgt3 teruk!

Saturday, September 17, 2011 Zul Han Na ^_~ 0 Comments

jangan bace ! sebab ia bakal membosan kan anda !
ag satu ! ia berjela2 mcm karangan bm. ini amaran ye 

beberapa hari yang lalu aku kene g kem KEMANISAN IMAN kt durian tunggal.

mule2 aku sampai situ, pergh ! aku da fikir malang yg menimpa aku. ermm :(

ape lah nasib aku kan. chalet die! pergh! dasyat. penuh semut. waaaa!

then aku tengok pakcik2 faci yg ade pon, mcm garang je.

awal2 lagi hp ngn mkanan da kene rampas. frustnye !! baru berangan nk ngunyah mlm2 dlm chalet. hampeh !

............................

aktiviti. ok aku bgi 4.5 bintang dri 5 bintang. ok la tu kan.

ade satu pakcik ni. aku xsuke! menyakitkan ati je bile die cakap dengan aku.
huh sabar je la.

malam tu kiteorang tido kol 3 pagi sbb aktiviti die, 

die bukak video muhasabah diri. meraung2 la dieorang menangis.

aku n rabiatul xmelalak malam tu. aku tengok sebelah, dak ruby pandang aku. haha.

adakah kami tak punya perasaan?

aku tengok pakcik faci tu bukan nangis pon. die bercakap dengan menarik hingus2nye. so ia akan kedengaran mcm die tengah nangis. haha. tertipu la korang.

...........................

keesokan paginye. the laz day. ok aku g 2 ari 1 malam je. so cete je over kan? hahaha

boleh x aku nk pendekkan cete. sebb xde sape pon nk bace. aku tau tu.

aku nk kate pgi2 tu. aku kene...

GULING ATAS TANAH

PANJAT TEMBOK

MERANGKAK ATAS LUMPUR

PEGANG BELUT

ok tamat!


You Might Also Like

0 komen: