my game!

Saturday, September 17, 2011 Zul Han Na ^_~ 1 Comments

this is game !
everyday is a game !



even hari2 aku cuba ubah cara aku pikir,
cara aku bercakap.
dan cuba jadi yang lebih baik.


wah skema nyeeeewww !! eiiiyuuuwww !



actually aku tak tahu bila masa aku akan jadi serius.
hari2 main2 je dgn study.
xpernah anggap semua nya serius.






lupa kan je la tentang jwatan besar yang aku pegang kt sekolah.
tak penting.
WHAT? tak penting u kata? how dare u ! dush dush dush !!
 dah lari dari topik


okay ! fine ! masa untuk pengakuan.
walaupun aku rase aku kene pikul tanggungjwab
dan rase agak terbeban dengn sume tu.
tpi aku cube sedaya upaya untuk jalankan amanah.

but the result is...........................
GAME.

yeah ! xpernah serius. aku pon tak tahu bile jadi gini.
aku rse dulu aku agak serius .
ermmm.

aku rse. aku patut buat rawatan yg selanjutnya.
tak pon aku kene buat ujikaji pada diri sendiri
:)



You Might Also Like

1 komen:

men game angry birds,,hekhek