aktiviti pagi ahad aku

Saturday, October 22, 2011 Zul Han Na ^_~ 0 Comments

7.05. ibu cepat2 suh aku g hantar kakngah kat petronas. nak tak nak pergi lah jugak. gosok gigi , basuh muke, sarung baju sejuk . aku pon chow. 

pergh cuaca macam kat camerond. punyelah sejuk. cermin mata aku berkabus.

ibu beli nasi lemak dekat petronas. then, ibu ajak sarapn dekat luar rumah. aku on je la. jarang dapat lepak dengan family gitu. tengah letak pinggan atas meja luar, aku denga sore kucing aku melalak. 

nampak je musuh aku baru berlari keluar dari rumah. aku ape agi. ingat nak sengih pandang gitu je ke? cepat2 amik penyapu lidi, kejar seboleh2 nye sampai ujung deretan rumah. punye la laju die lari. lelah nak mengejarnye.

tibe2 ada lelaki sergah kucing tu, memang shock terus la. terus aku berhenti berlari. abang tu pandang aku yg masih tercegat angkat penyapu paras bahu. tebalkan muke, aku senyum dan pergi. ok malu aku setebal tilam kat katil aku ni. 

aku kalau jumpe kucing kelabu tu. aku cincang die 18 kerat !

You Might Also Like

0 komen: