Hari Tidur

Monday, October 31, 2011 Zul Han Na ^_~ 1 Comments

Hari ni semuanya kucar kacir.
exam kertas kimia, aku masih ok lagi.
*ok ape bende, mate da ak leh nk bukak da.

kesan ubat tu la. pagi tu aku tengok badan da bengkak2, merah2
terus capai ubat pastu makan.

pagi tu ok  la lagi
habis je kertas kimia, aku da xmampu nk angkat kepala da.
nyesal plak makan ubat tu
time kertas sivik je, haha ape agi?
tonyoh cepat2 lepas tu da tak larat lagi aku terus tidur.

balik rumah, aku da tak sangggup da lagi.
nak berjalan pun rase dunia ni berputar2 je.

aku capai katil. tidur. tak sangka lak bila bangun tengok jam dah pukul 11.00 pm
wah. 7 jam aku tidur. solat semua tinggal tau !
dasyat tak dasyat.

sangat2 dasyat kan.

X-note ~ ulangkaji ulangkaji ! esok kimia 2, kimia 3. 

You Might Also Like

1 komen:

huhuhu...exam candidate mmg mcm tuh....len kli jgn tertinggal solat ye..huhu