just think about it

Thursday, October 06, 2011 Zul Han Na ^_~ 1 Comments

kadang2 tu kan. bile aku ada masalah yang aku perlukan someone utk aku share ape yg aku rase, aku xde sape2.

iye lah. bile bende serius dibuat main bengang la jugak.

pernah dengar tak orang kate? guarauan ada batasnye.
ada bende kite kene serius dan ada bende kite boleh gurau tpi kalau kite tengah bercakap dgn serius tpi org tu boleh pulak main2 dgn ape yg kite kate mmg la kan.

lainlah kalau bdak2 yg nk gurau dan xde mase untuk serius.

bile masalah kite orang rase nk buat gurau, aku xtahu lah nak kate ape. pikir2 lah

You Might Also Like

1 komen:

bengang gak kalau apa kita cakap main2 plak..rasa nak penamapar je kasi...