kisah die

Wednesday, October 26, 2011 Zul Han Na ^_~ 0 Comments

ko tau x, die kan gile ar , suke buli org !
ko nmpk je die cm tu. tpi suke dajal kan org
aku harap ko x terpedaya dgn die

nmpk muke mcm budak bijak je kan?
tpi pemalas nk bce buku tuuu ~
asyik dgn blog n fb je

bile die marah ko jgn sentuh atau ckp dgn die.
die suke sendirian bile marah
tapi bile die da makan
mood die akan ada balik, tgok ape jadi nnti
msti gile gile die dtg balik.

cinta ? <3
heh !
die xlayan. die tu anti lelaki yg syok kat die.
tapi sekali die da jatuh cinta, sampai bile2 die ingat orang tu.
itu pon kalau die jatuh laa.
kalau xjatuh cm tu je la sampai bile2


bergadoh?
malas nk gaduh gune makian. die memang xsuke nak maki2 orang
ah ! senang cete, die mmg xreti maki org la
kalau gaduh die gune perang psikologi

die memang susah nak senyum bile die marah.
org kate, law die naik angin muke die merah !
itu org la yg kate

kalau die frust ,
bende pertame die cari.
M A K A N A N
lepas makan, sume nye macam xde pape.

die suke suasana gunung, hutan. pokok2
suasana kampung.
air terjun. ah senang cete die suke alam semulajadi

die memang benci orang kl
pada die orang kl menjengkelkan walaupon xsemua.
tpi kebanyakan yg die jumpe perangai sepesen je.

die mmg xsuke gedik2
tpi kadang2 die xperasan yg die da tergedik. haha
lepas tu die akan ketawa sendiri bile terpikir ape yg die da buat.
*contohnye terlompat bile xpuas hati

menangis?
orang mmg jarang nmpk die nangis.
sbb kalau die nangis die akan lari jauh2.
die suke nangis sorang2.
pendam sorang2.
die xleh lupe kat sorang kwn die ni yg penah meminjamkan die bahu untuk die nangis puas2.

senyum.
die mmg susah nk senyum dulu
die akn senyum pada org yg die rse die nk senyum je
tpi sekarang die da blaja senyum dgn sume org
tpi parents die xbg plak.
parents die kate law senyum kt semua orang nnti ade org terpikat plak

haha
begitulah kisah hidup die. sape D I E?
aku pon tak tahu ^_-

You Might Also Like

0 komen: