pertama dalam hidup wa ! careless !

Thursday, October 06, 2011 Zul Han Na ^_~ 1 Comments

aku tak tahu macam mana aku boleh sepelupe ni. aku muda lagi boleh jadi macam ni.

pagi tadi aku berlari la kat tepi jalan da macam dalam cete hindustan tu. nak kejar kereta ibu tapi bukan men laju ibu bawak sebab ibu dah lambat. budak2 sekolah semua pandang pelik je kat aku.

ok, sape kesah kan? yang penting aku kene kejar ibu !

bukan men jauh aku berlari tpi aku xdpt ar nk kejar kereta ibu. huh. 

kawan2 aku tukang gelakkan. mana taknye ?! BEG SEKOLAH aku tertinggal dalam kereta ! 

so sepanjang hari aku duk kelas tanpa beg . sangat2 malang! itu pun nasib baik xde ckg perasan n ade satu kelas je ari ni. 


You Might Also Like

1 komen:

haiyo mcm mana leh lupa....kan dah..