Selamat Hari pertemuan Sedunia

Monday, October 10, 2011 Zul Han Na ^_~ 0 Comments

hye kawan, teringin gile nk jumpe ko. kalau ada rezeki nanti la ye.

selalu law aku ada masalah msti ko org pertama yg tau. aku xtau nape bile aku luahkan masalah aku kt ko aku rse lega gile ar!

ko bg motivasi dan ko pemotivasi yg baik sekali. jarang dpt borak lame dengan ko.

even kite baru pernah jumpe 3 kali je dlm hidup, tpi aku boleh kawan dengan ko 4tahun daa. 

aku sgt sgt sgt hargai ko sbg kawan aku. thankz frenz :) anything for you ^_^ 

*
*
*
*
*
*
*

kite sekolah rendah same2. balik same2. gelak same2. panjat pokok same2. kejar2 same2.
belajar pun same2.

agak lame xjumpe ko. rindu? mestilah. da lame aku tak buli ko. aku harap satu hari nnti aku dpt jumpe ko. even ko dkat je tpi mmg susah btol nk jumpe ko kwn. :) macm ada dinding pengahalang. aku percye ade hikmah disebalik sume tu kawan :)

*
*
*
*
*
*
*
*

aku xmampu nk salah kan sume bende dekat ko. sebab mgkn ada gak salah dan silap aku . tpi kalau aku bg tahu ko mesti xcaye nye. ko merubah persepsi aku terhadap kaum ko. 

merubah aku menjdi orang yg menilai terlebih dahulu sebelum tuduh melulu. byk aku belajar dri ko. sgt banyak. terutama dalam pergaulan. 

aku pun xtau la bape byk kali aku nk minta maaf. tpi ade sekelumit ar rse serba salah kt ko. kenapa? sorry, xde jawapan laa. 

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

hai kawan2 ku . . . entri malam ni agak menyentuh hati :) aku juz nak ucap. Selamat Menyambut Hari Pertemuan Sedunia. 

kita bermula dari sebuah perkenalan yg kite xtahu akn kekal sampai bile, dan kite tahu smpai mase pasti ada hari perpisahan antare kite semua. :)

You Might Also Like

0 komen: