ten sion ! ri lek ! co ol

Monday, October 24, 2011 Zul Han Na ^_~ 0 Comments

aku ingin kan sebuah adventure. tapi jangan harap la dapat.
nak g pekan sensorang pon xdpat. kah kah. tlong jangan gelakkan aku.

bile tengok cuaca yg macam dekat camerond kat luar rumah ni, aku rase aku puteri lilin.
memang la * dengan banggenye mengaku :p
24 jam dalam rumah *walaupun cuti sekolah sekarang !
ok aku memang layak terima gelaran tu. terima kasih

dengan rileks dan boleh bukak facebook 24 jam.
aku tersenyum riang dan masih boleh berkata



walaupun hakikat nye.
minggu depan aku ada lagi 6 paper yg aku belum redahi lagi.
ibarat meredah api !



jadi sediakan bomba sebelah meja aku nanti ~

agak2 nye tenang ke aku bercuti atau patut ke aku buat perjanjian hita putih dgn buku.
mungkin aku patut buat tak tahu !!!!!
arghhhh ! ini memang dilema.

aku rindukan keamanan !



You Might Also Like

0 komen: