Ape benda yg aku merepek ni ! ( tak tahu nak tulis tajuk ape sbenarnye )

Friday, December 30, 2011 Zul Han Na ^_~ 3 Comments

Pergh ! sakit kepale la pulak. macam macam hal laa.ape aku nak buat ni ek ek? entah kenape benda remeh temeh ni pon aku nak ngadu kat blog aku. huh * ngeluh kejap.

entah berapa kali aku nak mention , aku suke dan kalau boleh nak kawan dengan semua. buat ape nak bermusuhan kalau kite boleh hidup dengan aman. korang paham kan?

malas sebenarnye nak wujud kan perang hitam bile aku dah angkat bendera putih. malas malas malas dan malas !

jadi stop buat aku baran dan hangin tak tentu pasal . jangan laa carik pasal bile aku dah berubah jadi singa. JANGAN !

NOTA MATA ~ act aku pon tak tahu ape benda yang aku merepek kat atas ni.sorry la untuk entri yang merepek ni tapi mate aku mmg da nmpak bantal . mungkin aku patut tido jee.  zzzzzzzzzzzzzzzzz




waktu aku tido muke aku mmg comel. sbb tu aku suke tido. 






You Might Also Like

3 komen:

Jangan laa carik pasal bile aku dah berubah jadi singa. JANGAN !>>>Wah Ganasnyer..,

wah mst tuan belog nie garang orang nyer.kalau mengamuk berubah jadi singa..

Wahh. Saya takkan cari pasal kalau awak dah jadi SINGA :/ Serammm nihh! Haha.