Askom Askom ! Bagi salam betol2 !

Friday, December 23, 2011 Zul Han Na ^_~ 0 Comments

 Dulu orang selalu membebel kat aku.

" Bagi salam tu betol-betol ! Asyik asyik ASKOM ASKOM. tulislah SALAM " 

then dari form1 sampai laa sekarang aku tulis SALAM. dalam sms ke, fb ke, atau ape2 jee.

tibe-tibe tadi aku terbukak blog .Azhafizah 

Act, Salam pon dah berdosa sebab maksudnye daa lain. kalau ye nk short pon tulis la AS SALAM sbb mksud die sme ASSALAMUALAIKUM.

yang tulis ASKOM AKOM A'KUM dan mcm2 yg pelik tu sume, lagi laaa berdosa, bermksud binatang. 

so hati2 laaa. free free je dpt dosa.

Ag satu selalunye kite kirim salam ' kirim salam kt Hanna ye ' ERK XBOLEH K

act kene kate gini ' kirim salam , ASSALAMUALAIKUM kt Hanna yer' haaa ! baru betol. 

ish2. ni pengajaran buat aku la kan. len kali kalau ye pon nk dengar kate org biar bende betol kan.

xpe la. lepas ni aku bg salam penuh2 punye. kau orang tak jawap, nahas laa ! haha



Assalamualaikum

You Might Also Like

0 komen: