bukan kuat merajuk. no no no ok?

Thursday, December 22, 2011 Zul Han Na ^_~ 0 Comments



Rase kekok pulak berdepan dengan blog yg dah serba bahru. hahah. poyo nyeee.
xde la . malam ni aku da siap kan blog ni.
tergendala selama beberapa hari dan aku terpakse logg off.

lapar gile malam2 ni.
tambah2 lagi energy semua dah tak ada.

okey sampai situ je mukadimah die.

nk cete. aku ni asyik kene attack kuat merajuk jeee.
sape2 je akan ingat aku kuar merajuk dan kuat marah.
sedangkan aku gelak 24 jam.
law kat sekolah tu lain laaa. hehe.

almaklumlah. due perwatakan di due tempat yg berbeza. ehem

sorry laa. law msg korang lambat balas tu mmg la.
mksdnye aku mls nk tekan keypad kt hp.
gne hp touch leceh gile.
kalau korang suruh aku tukar dn hp baling hanjing tu pon aku sanggup tukar dari gne hp touch ni

nk balas msg lambat.
pastu nk tekan gne jari. geram jeee.
karang pecah hp tu abis laa keayuaan aku hancus.

btw. aku nak kate . aku suke kwn dgn sume org.
xkire laa senior ke junior ke same baya kee.
tpi ! jgn laaa ckp2 jiwang dgn aku.
xdinafikan aku pon ade mse jiwang gak.
tpi jgn jiwang dgn aku.
sbb aku akn trus xselesa dgn kauorang dan trus abaikan korang.

for the last word !!!!!!

MAAF !

You Might Also Like

0 komen: