Ini pertame kali aku benci kucing sendiri !

Tuesday, December 27, 2011 Zul Han Na ^_~ 6 Comments




 ini lah ! inilah ! iniiiiiiiiiiiiiii lah pertame kalinye aku sakit hati dan bengang gile gile dengan KUCING sendiri.

pade aku, aku kategorikan kucing aku ni dalam kategori GEDIK.

GILE GILE PUNYE GEDIK !  pergh menyakitkan hati.

ye ye aku paham yang die hanya lah seekor BINATANG ! so what? die tetap gedik.



Kalau dulu abang aku ade, tiap tiap malam bile abang aku ngadap komputer mesti die naik atas belakang abang aku lepas tu die ngurut. * abang aku suke ngadap laptop smbil menyiarap. 

okey itu tak pe la kaan. tak kisah !

lepas tu die akan tunggu abang aku balik dekat depan muke pintu. bile abang aku balik bukan main die mengiyaw BAGAI NAK GILE ( sampai satu rumah boleh terjage dri tidur ! ) ,  BUKAN MAIN MANJA.

* aku bukan jeles tpi meluat !



dan kalau depan abang aku memang aku tak boleh nak marah die ! nanti abang aku marah aku balik. GRRR !

kalau abang aku duduk duduk lepak kat rumah, die naik atas pangku abang aku lepas tu melesey lesey ! GEDIK !



dan sebab die gedik ialah die xnk manje dgn pempuan (mcm aku , mak aku dan kakk aku ) tapi die nak manje dgn adik aku , abang  dan kawan2 abang. okey sekarang . KORANG BOLEH KATE DIE GEDIK !








tak cukup dengan tuuu. Kucing aku ni suke berak dalam rumah ! arghhhhhhhhhhh ! sejujurnye aku da train die untuk berak kat luar. kat pasir.
dan sejujurnye lagi inilah kucing yg paling stupido yg pernah aku bela.

yang tambah menyirap tu bile die berak dalam rumah , abang aku tak marah pon. dah laa aku kene bersihkan ! Arghhhh! lepas tu abang aku marah aku !


YANG PALING MENYIRAP , die sempat jerit kat aku sebelum die masuk asrama die


' jangan buang BELLA ! '

BELLA = kucing aku yg gedik.


act, aku mmg ade niat nak buang bella tapi pasal die laa ibu tak bgi aku buang itu kucing  !

LEPAS ABG MASUK ASRAMA BARU LAA RETI NK MANJE2 DGN AKU.   TAK DI LAYAN !! 
                                                                                                                                               








You Might Also Like

6 komen:

afina rahmat said...

setiap ciptaan Allah ada kekurangan.siapalah yg beri perasaan cmtu kt kucing tu..?

sygilah kucing anda...sunnah nabi 2 tw....hee

AFINA said...

adeiii . kesian kucing tu .

Nana Leina said...

hahaha.. kucing betina mmg ngam ngan manusia berjantina lelaki ..hahahahaha.. kecian bella.. tapi peduli apa bila dah bengang punya pasal heh..

xpe latih kucing tu lg jgn bg berak dlm umah :)

admin said...

Terimakasih di atas ke sudian anda berkunjung ke laman kami. Jika tidak keberatan. Sila berkunjung ke:

1) http://www.mybrhom.com/

Sebagai tanda sokongan anda. Sila like page kami:
2) https://www.facebook.com/pages/BR-HOM-PLUS/227931176739

Kerjasama anda. Amat kami hargai.