Nampak Hantu kat Camerond Highland

Friday, December 30, 2011 Zul Han Na ^_~ 6 Comments


Sebelum aku pergi pantai hari ni, aku nak share kat korang pengalaman aku waktu kat Caameron Highland




memang sejuk laa waktu tuu. lebih lebih lagi pergi bulan 12. aku pergi dengan family.

 malam terakhir tuu aku dengan family pergi makan makan dekat kedai yang berdekatan. 

korang tahu la kan jalan camerond highland tu. berbelok belok. 



waktu nak balik semula ke hotel , dekat lereng bukit tuu boleh pulak aku nampak sorang perempuan tengah tersengih. 
die pakai baju warne coklat koyak gabak. rambut panjang tapi rambut aku lagi panjang. 

the problem is aku boleh jer nak kate die manusia kan. tapi masalahnye bukan ! die pulak berdiri dekat luar pagar    kat lereng bukit tuu. tak kan laa ade orang nak panjat pagar yang ade kat situ. TAK LOGIK  

aku ni pulak pergi pandang jeee tak kelip kelip. aku memang bodoh ar time tu. sepanjang nak g hotel tu aku diam je. bibir da pucat lesi. 

dalam hotel baru aku bagi tahu mak aku. terus je ayah aku bace ayat al-Quran sume. 

sebelum tidur , bulu roma memang tak nak turun. naik jee. 

huh ! aku nak cete kat korang disebalik tabir nyee. act, sebelum aku nampak hantu tuu hati aku ade gak TERniat 

" kan best kalau aku nampak hantu " 


nota mata ~ ceter ni adalah benar sbb aku mmg alami sendiri. haha !



You Might Also Like

6 komen:

kannn. nasib dia baru bg hint sikit2 je. tidak, tetanjat.

khairul said...

serammmmmmmmmmmmmm

Nasib baik hantu tue sengih jer..,

tanjatttt gegerl dengar citer die


nota mulut : jangan berniat yang bukan2 :P

::thexieza:: said...

g niat cmtu watpe..huhu

cik anum said...

aishhh serammm.
-.-