Sekolah sekolah sekolah. BOSAN !

Monday, December 26, 2011 Zul Han Na ^_~ 0 Comments

 Hai hai hai dan hai !!

pagi pagi lagi aku dah ngadap blog aku yang serabai ni. ok thankz aku tau tuu. actually cute kan?
 kejap lagi pukul 12 lebih aku kene bertolak nak beli buku. pergh !

yer yer. aku budak sekolah ag. so what?  jeles ke? tau la hang dah abis sekolah. tapi tahun depan punye tahun depan pun aku akan habis sekolah dan itu sangat buat gile. sebab aku dah jatuh cinta kat sekolah aku tuu ok !

* kalau korang boleh jatuh cinta kat blog sendiri aku pon boleh jatuh cinta kat sekolah aku k. 

bosan bercerita pasal sekolah tapi nanti aku jugak yg rindu kat sekolah tuu. huh ! inilah nasib badan ! ade mase aku kate jangan la behenti sekolah. dan ade mase bila aku nak habis sekolah niii !!!

arghh. dan orang kate aku tak centre.

Nota mata ~ patut ke aku sambung tidur balik? semua tengah berdengkur niii. 

You Might Also Like

0 komen: