Tajuk ni tak ada kene mengena dgn entri ni taw ^_-

Sunday, December 25, 2011 Zul Han Na ^_~ 2 Comments

 Korang bace tajuk aku? bagos !
 selalunye korang selalu buat cam tu kan? hahak !

lain yang di tulis kat entri , lain pulak tajuknye.  aku pun pernah ter buat cam tu gak.

tapi seriusly benda ni akan buat readers pening.  aku sendiri pun pening. ehem. memang tak dinafikan.

' eh die ni , tulis kat tajuk lain. tapi isi lain. '

so hati hati k korang sume . happy holiday ^_~

nota mata ~ tengah tunggu post entri dari ratu bulan. bile la die nak post e-novel die part 2. lame aku tunggu ni. 

You Might Also Like

2 komen:

siti suraya said...

suka baca novel ? sy pon cuma tak de masa . nak final kan :)

TiraPengemis said...

sabo je lah yer..hihi