Aku nak ia diputarkan tiap pagi. ---> byk cekadak !

Friday, January 13, 2012 Zul Han Na ^_~ 0 Comments


Bile aku jejakkan kaki kat tapak perhimpunan.

berkumandang laaa :

" ku tahu kau menyintaiku....ku tahu kau merindui kuu .
    ohhh kasih. .. bersabarlah oh sayang ....
    saat indah kan menjelma juaa....kita akan disatukann.
.
."


pegh mmg aku senyum lebar. aku suke lagu nasyid kasih kekasih - inteam tuuu.
kalau boleh aku nk lagu tu dipasangkan tiap2 pagi bile aku sampai kat tapak pehimpunan

*ehem. besar pangkat,



tak kisah. :) asal kan lagu tu dimainkan tiap tiap hari .

ade satu pagi tuu. aku datang je aku dengar lagu nasyid lain dipasangkan. aku rase macam. eiiii ai. mne lagu aku tuuu. *. terus hancur mood aku pagi pagi tuu

" dik mane lagu tuu ? " aku tanye budak yg jage radio pagi2 tu. kebiasaannye aku mmg akn pegi kat adik tu n mintak die tukar lagu yg aku suke tuu

" ni cd lain la kak "

" abis tuu? bile nk tukar ni? "

die senyum je.

bile aku duduk kat kantin . woah suke nye dengar lagu tu daa di pasangkan . thankz dik. :)





kata hati ~ bile aku daa get out dari sk tuu, dan terdengar lgu nii, msti aku ingt balik sumenye. huh.


You Might Also Like

0 komen: