Belajar dan tak nak kahwin !

Sunday, January 01, 2012 Zul Han Na ^_~ 2 Comments

aku kena belajar gile gile gile lagi gile untuk tahun ni (2012)

parents aku asyik mention kahwin? what? aku memang bengang kalau bab tu di ungkit !

" kalau tak belajar betol betol , nnti ayah kahwin kan. calon dah ade "

jangan harap laaa ! BENCI AKU ! aku  tak nak kahwin oke. maksud aku kawin umo 18 or 17. no way !





dan disebabkan itu aku dah buat list untuk buang sume yang akan buat aku leka.


ni senarai yang aku da buang dalam longkang untuk tahun 2012 ni.

* Facebook
* cerpen
* berangan
* cerita korea
* handphone
* blogwalking



nota mata ~ ini bukan cobaan ! xkisah la calon parents aku tu sehensem kim bum sekali pon, aku tetap tak nak !




You Might Also Like

2 komen:

haha ayah gurau2 jer tue...

haha..ayah gurau2 jer tue...