Berbekam laaa !

Friday, January 06, 2012 Zul Han Na ^_~ 6 Comments


Geram punye pasal la nii. resdung sudah kembali bermaharajalela kat muke aku. so conclusion die bekam !

sunah nabi tuu. lagi pon bekam ni bagus ! jadi aku pon berbekam. bertande bulat kat dahi bile nak pergi sekolah . semua pandang serong jee. susah betol kalau orang yg tak tahu ni. macam2 die kate. aiyooo. nak tak nak buat tak tahu jee kan.

haha. lawak ar. tak sakit pon .
releks sudaa. weee


darah da mule keluar
tak bape nk nampak darah die tpi darah aku pekat gile.
nmpak sgt da lame tak bekam. hehe


ni pic lepas bekam. cam ni la. 



amacam korang? ada bran ke nk cuba? ni tak pakai torehan. torehan sakit. ni pkai lanset. lebih kurang jarum laa. bile kne kat kulit rase xrase jee. ala takkan tu ppon takot. cube la berani sikit. :D

lanset rupe gini.


alhamdulillah, bangun pagi dah tak selsema daa. jerawat hilang. syukur laa :). korang bile lagi?

You Might Also Like

6 komen:

naseb bek kecik je bekam nyee..kalau besau..sakit kot..huhu

Nana Leina said...

sakit tak time bekam??? brapa masa kesan bekam nak ilang eh??

ouch2 ~ , orang akte berbekam ni saket , tapi tak pena cube , so xtahu . . :)

nana bam bam ~ kalau kat muke mmg kene kecik. tapi kalau kat belakang keme gune cup besau. haha. besau mcm mne pon ttp xsakit.

nana liena ~ tak sakit pon sbb ni gune lanset ( jarum) bile kene kulit rase sikit jee sbb kulit da kebas. kalau nk lilang tu tgok kulit org gak. ade org dalam sehari, ade 2 3 ari. ade tu tak berkesan lgsung

Nana Leina said...

hahaha.. entah2 my skin xberkesan langsung..hahaha..tp nak mcuba.