bezanya blog hawa dan adam .

Friday, January 20, 2012 Zul Han Na ^_~ 3 Comments

 tadi aku bace blog die. ape ke pelik ini orang. asyik puji diri sendiri hensem jee. mengaku diri sendiri zac efron. lol. buat aku nak pengsan.

kalau la girl yg suke puji diri sendiri, orang kate " perasan die miss world la tuu "

kalau guy laa yg suke memuji dan meng'up' diri sendiri amcam mana tuu?


buat berabad dan berdekad aku tak update blog, tibe2 post entri pasal DAYS OF BORING. burrr ~


just nak tell korang. bile aku masuk blog org laki,  kenape kebanyakan tajuk :


  • cara nak tackle girl
  • tips nak dapatkan awek cun
  • ciri2 perempuan yg cute
  • kenape perempuan cute (kami mmg cute )
  • kaum hawa yg diidamkan 


semuanya berbaur begitu laa. dan hakikat bile masuk blog girl pulak. (tak kisah lah girl ke, aunty ke, women ke)
tak ade lah pulak entri tips berjela jelas about guy yg hensem . guy yang diminati 24 jam . guy yang teramat cute.

hah ! itu lah beza nya.

*  dan kalau masuk blog laki ni , kalau xade MENGARUT mmg xsah !  *

girl yg sopan dan ayu takkan tulis benda2 MENGARUT dekat blog dia ok. ehem.


note ~ aku tertanye2. ape beza blog guy n gay? :D


cube tengok hidung die. cube teka bape cm?

You Might Also Like

3 komen:

errrrr..setahu nana blog gay akan mendambakan lelaki jer..hahahaha :P

laen blogger laen pndapat....org laki myb diorg lbh mmerhati myb..prempuan bab2 judging prempuan lju,tp lau laki kureng kot....biasela 2...nice entry btw :}

baby boo said...

haaa..betul2...bnyak benor tips diorg...loike statement awk..'kami memang cute'