Pelik la tengok org bercinta ni

Saturday, January 07, 2012 Zul Han Na ^_~ 1 Comments



Sorry laa. aku ni memang keje nak rase pelik jee. maklumlah, org tak bercinta gini lah gamaknyee.

Oleh kerana keje selongkar fb 24 jam *xde la sampai 24 jam * aku tertanye tanye gak.

dekat FB .

" nanti aku jumpa kau okey ? bye sayang " 


dalam sms


" saya awak bla bla bla bla " 

jadi ape masalahnye di situ? ce terang? dekat public KAU AKU. dekat sms SAYE AWAK?  aku bukan la nk busy body ke ape * da busy body pon * tapi peliK?  mungkin NANTI bile aku da mabuk kepayang, baru aku tahu kenapa. haha !


tlong laa wei. KALAU  la sekalipon aku bercinta NANTI , aku tak mungkin akan jadi sehipokrit nii ok? kalau nk awak saya, terus kan jee. kalau kau aku, terus jee sampai bile bile. kan sempoi tuu?

memang la aku tak suke org bercinta over menunjuk ni tapi macam korang hipo kenape? malu dgn orang? owh really tak gentle. tapi kalau nak bersayang sayang kat FB, itu dah terlebih gentle. maaf ! geli !

INI PENDAPAT AKU SEMATE MATE .


dasyat kan mate die? hehe


You Might Also Like

1 komen:

pelik tapi bener cik..huhu