Perempuan suke plastik.

Saturday, January 28, 2012 Zul Han Na ^_~ 1 Comments


mengidam untuk jadi plastik? 
ori macam mana plastik tuu. ia tetap plastik. 

ala senang cerita , kalau yg pondan tuu, kalau da lelaki ubah macam mana pon tetap  lelaki. 


dan perempuan, kau mekap laa tebal mane pon. muke ko tetap macam tu jugak . kan?
memang ! 

memang perempuan nak nampak cun. suka di puji tapii. ada masa aku pikir. 
berbaloi ke mekap tebal2 tuu sekadar nak cantik kat mata manusia. 
cantik kt mata Allah ? 

cntik ~




aku pernah je perhatikan seorang girl bertudung labuh, air muka bersih, die jalan tunduk . aku pon terpaksa lah sekali tunduk sebb nak tengok muke die.  memang. tak payah nak pakai mekap 10 inci. cukup . cukup. terlalu cukup.  die mmg cantik. 

-----> itu sebab die cantik. 


alaa. rilek laa. memang tak semua cantik. lagi pon. 

orang yg cantik nk nmpk diri lgi cantik.
org yg xcantik nak dipandang cantik

di situ keplasticyan die terserlah. betol? 
jadi diri sendiri lebih elok. 




sebenarnye aku nak kate.. aku rimas laa tengok org perempuan mekap tebal2 ni. rimas pandang. okey memang la salah aku sebab aku pandang tapi aku nak buat macam mana ? 

pada aku sume tuu plastic recycle semate mate. org perempuan tak perlu mekap untuk nmpk cantik. cukup dgn akhlak , tingkah laku, pakaian.  



aku tekan kan lagi. mekap tu laa plastik. maka bila pakai korang akan jadi plastik. 


*kalau setakat nak mekap kat edit pic tuuu. lantak sama hang. 


You Might Also Like

1 komen:

Well, natural beauty was awesome ^^