rase nak pecah kepale ! (second day )

Thursday, January 05, 2012 Zul Han Na ^_~ 1 Comments


hari ni aku rase macam nak melalak kuat kuat dalam makmal.

mule mule aku pikir aku kena sumpah sebab aku benci sains dan sebab itu ape yg cikgu aku ajar sume tak masuk dalam otak. masuk kejap je lepas tu keluar berduyun duyun ! ah ! ape aku merepek ni?




tadi mase pertame tuan pengetue masuk kelas aku. pergh! masing masing da ready. berduyun duyun soalan die tanye. tapi die memang terbaik ! ape yg die cakap sume tuu masuk dalam kepala otak aku. die bagi kiteorang semangat . die kate kalau setakat berusaha bersungguh sungguh time belajar xgune jugak kalau tak gune OTAK






lepas je pengetue keluar dari kelas. fuhh tarik nafas lega maa. masuk pulak cikgu baru yg agak sporting . ajar kiteorang pj jee tapi dengar cete akan ajar addmath plak lepas ni. huh ! *ngeluh lagi.

" kawan saye kate budak melaka ni kene hati hati sikit. cakap kasar ! main sebut B A B I  je panggil orang. "


itu lah yg cikgu dari KL tu kate kat kiteorang.

btw, aku ni piaw orang melaka. tapi secare jujurnye aku mencarot pon tak reti. kalau bengang macam mane pon aku reti sebot bodoh je. yang lain tu aku tak nak sebot dan tak reti. sebab tu la aku benci bile orang mencarot kat aku. sebab aku tak tahu nak balas dan tak nak !

so aku harap korang pon ubah persepsi korang laa ea. tak dinafikan jugak yg ade jeee budak budak melaka macam tuu. alaaa org melaka ni luar keras tapi dalam banyak baik ooow. tapi yg jahat tu jahat betol . keh keh.




kelas kimia lepas rehat . ape cikgu ajar . yes yes. rate of reaction. cikgu kate mudah. tapi untuk aku yg lembab sains ni memang kene dengar betol betol . lepas tu baik buat ulangkaji. pergh pergh !




okay terpakse tutup. sampai sini jee.  aku jamin takde orang nak bace sebab bosan ek. tau tuu hahak ! 



aku nak bagi tahu korang satu rahsie besar, aku dah jatuh cinta. siang malam asyik ternampakk muka die jee, hati ni asyik ingat kat die jee. hidup gundah gulana kalau tak jumpe die. tak tenang wa cakap luu ! sape yee.
































































































































































BUKU AKU ! 


AKU NAK BACE SUME BUKU AKU ! 


DAH NAK SPM !!! 


YER IM FALLING IN LOVE WITH MY BOOK. 


AKU TAK BOLEH BERPISAH DARI BUKU AKU . 
JANGAN PISAH KAN KAMI OK, HAHAK 





You Might Also Like

1 komen:

Mira Shahzan said...

gud luck SPM, adik
:)