sgt best bile komen ............................ *dot dot dot dot *

Monday, January 09, 2012 Zul Han Na ^_~ 2 Comments


! dari borak kosong kat chat, aku lebih prefer komen . tapi majoriti tak suke komen. kate nye leceh. ciih ! yeke?


back to the topic, ( entry yg ringkas sbb mood aku agak tunggang langgang ari ni ) 


ape yg paling best bile komen? pade aku kan, aku suke komen entri org tuh bile aku nk bg pandangan aku sendiri pasal n3 die.

lagi, aku  suke gile komen bile AKU LAH ORG PERTAME YG KOMEN ! yeah ! terutama dekat blog2 yg terkenal tuuu kan. pergh ! haha.

aku xberape nk suke sangat komen kat blog2 yg terkenal mcm abg ben 10 tuu. sbb da ramai sgt komen. sejujurnye aku    XSUKE KOMEN BILE DA BERATUS ORG KOMEN.  sorry to say.   * teringat cete biar mimpi sampai bintang. ngah2

itu je laaa. oh tertinggal !


lagi best kalau tempat komen korang simple dan ringkas. xsuke laa code2 ni. *ciss, byk memilih la pulak.

dan dan dan. * ade2 je yg tertinggal ek *   lagi terbaik bile komen dekat blog yg ringan. THE END



OOooooooo ~ cm tu rupenye. 


You Might Also Like

2 komen:

blog nana ringan dakk ? hehe :P

baby boo said...

hee..yg code2 2 sja tmbah bg keje.. ^^