Suare pempuan mendayu dayuu ~

Tuesday, January 10, 2012 Zul Han Na ^_~ 4 Comments


Balik dari sekolah, tengok jam sikit. cisss ! da pukul 5.30 petang. Okey, ayah aku tertinggalkan aku kat sekolah. nasib baik cikgu aku tolong hantarkan .


Petang tu aku tak tidur pon even badan aku letih giler. Aku tahan laa jugak kan. hati panas berapi rapi. rase macam nak tengking orang jeee. tapi aku tahan kan jugak.


mule mule da ngadap keje fizik yg tergendala, tapi satu pon aku tak usik sebab hati aku sakit tengok kertas fizik tuuu. sakit sangat sampai aku rase nak ambik api serta merta untuk bakar je buku buku fizik tuu.




hati dah bengang, mate dah merah. Aku kunci dir aku dalam bilik , tengah dok leka leka termenung sambil bukk lagu kat handphone, tibe tibe

" Aninnnnnn ~ "

ade suare perempuan datang dari luar bilik aku. waktu tuuu aku dah mule terjerit jerit panggil ibu aku. ingat kan ibu saje nak main2.

bukak pintu tengokk tak ade sape. ape aku rase? SERAM SEJUK GILER !

ayah aku kate , 'benda' tu ikut aku dari makmal komputer sekolah. entah laaa. salah aku jugak koot


nota mata ~ waktu kat makmal ict, abg yg kerja kat situ kate "kalau nampak perempuan rambut panjang, jgn tegur taw" aku ingat die main2. ruperupenye. makmal tuu mmg agak KERAS sikit. 

You Might Also Like

4 komen:

ila said...

tringt thn lepas,asal ade kje fizik je mesti tiru mmbe.huahua..

btw kenapa makmal komputer sllu ade bnde tu?skola ila pon dgr bnyk cite kt mkmal.tp x pernah jumpe la..

*gulp

biar betull...

baby boo said...

adk mmg da tgur ke? imaginasi jer kot..huhu

baby boo ~ x kak. btol2 dengar dgn lubang telinga sndiri. pasti dan yakin bukn imiginasi.