kekecewaan.

Sunday, March 25, 2012 Zul Han Na ^_~ 0 Comments



Hujan lebat sangat kat sini.
Entah hantu mana merasuk yang buat aku rasa nak post entri. 

aku sihat ! even tak ada sapa yang nak tanya soalan tu. tapi tak apa. aku akan bagi tahu jugak. 
Aku kecewa gila sekarang ni. sangat sangat kecewa. 

bila aku sedar, baru aku tahu, nama aku dah buruk rupanya. 
orang sekeliling dah bau bangkai tapi aku je yang masih terbau wangian.
macam badut kan? 
badut yang tak tahu orang tengah tergelakkan kebodohan die tapi die masih rase hebat sebab orang masih bertepuk tangan dekat die. 

insya-Allah aku akan perbaiki segala kelemahan aku. 
tapi perlu ke jaja cerita macam2? 
dan lagi satu, layak ke aku benci sedangkan ia berdosa. 

 hati tak sakit cuma kecewa jeee. 
aku tak akan benci !
aku akan perbaiki,.

You Might Also Like

0 komen: